Heeft dit iets met liefde te maken ?

Hoi, Ik keek een keertje samen met een soort bekende,een jongen naar een romantische scene waarin werd gekust en een beetje in werd geknuffeld, en ik voelde me heel erg ongemakkelijk omdat we toen toevallig alleen waren, hij zat voor mij, en toen keek hij heel vluchtig naar mij, en ik werd wat rood, Wat wil dit zeggen :P?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (7)

Dat wil gewoon zeggen dat jullie je wat ongemakkelijk voelden bij die beelden,
of hij dacht , misschien wil ze dat ook wel met mij doen maar durfde het niet te zeggen
13 jaar geleden
Het kan zijn dat jullie een klein beetje verliefd op elkaar aan het worden zijn. Bij het zien van die beelden wordt je dan een beetje verlegen en ongemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wil zeggen dat jullie menselijk zijn en reageren op signalen. Dat jullie op dat moment niet goed wisten wat er mee te doen staat en daardoor wat gaat blozen is ook heel normaal.
Mensen die heel zeker van zichzelf zijn en situaties onder controle (denken te) hebben blozen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat jullie beiden op dat moment aan hetzelfde dachten en dat hij stiekem keek of jij dacht wat hij dacht op dat moment. Doordat je rood werd, weet hij nu genoeg! Hopelijk was het niet in een donkere bioscoop.:P
amc
13 jaar geleden
Hij dacht waarschijnlijk,zou jij dit ook met mij willen doen,maar hij was te bleu om het te vragen.Het heeft hoogstens met verliefd op de liefde te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liefde= wat na verliefdheid komt

dus nee.

Toegevoegd na 51 seconden:
Je wordt eerst verliefd wanneer dat wegwaait dus dat je niet meer verliefd heb je nog steeds respect voor hem houde van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die jongen voelde aan dat jij je wat ongemakkelijk voelde denk ik. En dat hij heel vluchtig keek is misschien toch ook dat hij wat kriebels voelde en niet te lang durfde kijken zodat het niet zou opvallen...
Maar wat de belangrijkste vraag is : ben je een beetje verliefd op hem en zou je graag wat meer willen? En ben je misschien een beetje verlegen?
Zo ja... allemaal niet erg, als iemand van je houdt dan neemt je zoals je bent. Probeer (als je wat verliefd bent) gewoon af en toe wat oogcontact te maken ook al word je dan rood.
Ik wens je het allerbeste!